Thursday, September 8, 2016

Ea Gebaseer Op Bollinger Bands

Lid sedert 16 Desember 2010 2 poste Thunderball 23 Januarie 2011 by 18:01 ( geredigeer 23 Januarie 2011 by 18:02 ) Hallo uit Kanada . Ek is nuut op forex en ek probeer om 'n winsgewende EA ( soos almal :) ) ontwikkel Sou iemand wat toegang tot betroubare terug data bereid wees om die aangehegte EA wat ek ontwikkel met behulp van EA Bouwer by die volgende webwerf te toets : http://sufx. core. t3-ism. net/ExpertAdvisorBuilder/ Van die beperkte toets ek gedoen dit lyk winsgewend totdat die laaste toets . dan omval dit die rekening . Ook, ek is nie seker of daar iets inherent verkeerd met die EA , maar ek kan nie kry om dit te handel stuur op 'n demo rekening Ek gebruik Go bewaak? As 'n makelaar . aangeheg is die saamgestel en nie - nagekom weergawes van die EA . enige voorstelle sal baie waardeer word . PS Dit is ontwerp vir die euro / dollar paar op 'n 1 uur tyd .


No comments:

Post a Comment