Friday, September 23, 2016

Binary Options Portal 95

Mike se Seine nou beskikbaar op Facebook Maandag, Februarie 16, 2015 deur Michael Freeman Hi mense, Ek is opgewonde om my nuwe Facebook binêre opsies seine groep voer. 'N goeie manier om binêre opsies handel en idees te deel met ander handelaars. 'N Nuwe gemeenskap vir binêre opsies handelaars met mentorskap en daaglikse seine, maar nie net deur my, ek is goed met mekaar verbind in die bedryf en interaksie met my intekenaars. Dit blyk dat dit die moeite werd as ek 'n paar awesome mense langs die pad ontmoet. Dit het alles begin toe ek hom ontmoet Lee Hoséa en Aditya Kumar, beide is na aanleiding van my YouTube-kanaal en het besluit om aan te sluit my nuwe Facebook seine groep. Vroeg het ek besef dat ek Facebook nie net kan gebruik om seine te stuur nie, maar ook as 'n platform vir handelaars om betrokke te raak in 'n oop gesprek met al die lede van die groep, verken handel idees, fundamentele analise, tegniese ontleding en betrokke te raak met die groep. Nog 'n aankondiging wat ek gemaak het met betrekking tot die seine, het ek die opsie vir ander handelaars om hul seine te plaas, natuurlik bewus wees en doen jou beste voordat jy die groep te waarsku, die punt is dat almal word uitgenooi om deel te neem in die groep en potensieel 'n Admin geword. In die laaste paar weke het ek gevind dat beide Lee Hoséa en Aditya Kumar is nie net goeie vriende en ongelooflike YouTube intekenare, hulle is ook uitstaande binêre opsies handelaars. Trouens, gehelp hulle die bevordering van die algemene groepe ITM, volume van seine en het 'n baie betrokkenheid onder die groeplede se. Albei is nou Admins in die groep en aktiewe handelaars, wat teen verskillende ure en plaas seine in my private Facebook Seine Groep. Ek eerlik dink dat tot stigting van die Facebook Seine Groep was 'n genie idee, na alles, met ander professionele handelaars help my die groep en post sterk seine op 'n daaglikse basis te bestuur is nie net 'n goeie manier vir my om te fokus op handel sonder die druk om stuur 'n baie seine elke dag, as ek veel eerder stuur 'n paar sterk seine toe ek besef goeie handelsgeleenthede, dit het ook 'n aanlyn handel gemeenskap vs net nog seine diens. Al wat jy hoef te doen is 'n lid van die groep en elke keer as 'n nuwe sein gepos sal jy 'n e-pos en 'n gesonde waarskuwing ontvang. Jy kan die groep se ITM sien en ek sal bly wees om jou te wys opgedateer foto's van seine gepos word in die groep as jy nie oortuig wees. Check uit my nuutste video bekendstelling van die groep, sal ek seker wees om addisionele updates plaas op 'n weeklikse basis gehou oor die groep se prestasie. Voordat jy aansluit by my nuwe Facebook Seine Groep. daarop te let dat as jy reeds 'n lid van my Auto Trading Service julle sal vrye toegang kry sonder enige bykomende skenking vereiste of 'n makelaar registrasie. As jy nog nie 'n lid van MikesAutoTrader Ek wil u aanmoedig om aan te sluit en ek sal jou by my Facebook-groep sonder 'n tweede makelaar registrasie vereiste of enige fooi. Die liefdadigheid skenking is nie meer verpligtend indien u belangstel om my Auto Trader sluit is, maar as jy die begroting vir dit, asseblief skenk ten minste $ 50 tot een van die liefdadigheid wat ek gelys op die tweede bladsy of kies een van jou eie en stuur my die skenking ontvang om Gmail tradingbinaryonline as ek op hoogte van al die skenkings wat ons in te samel hou. Tot dusver het ons bereik meer as $ 140,000 in skenkings sedert die bekendstelling van my motor handelaar. Ek kan jou skakels te stuur na 'n paar video's wat verband hou met my motor handelaar, net skiet vir my 'n e-pos.


No comments:

Post a Comment