Sunday, October 2, 2016

Binêre Opsies Vooruitskatting Sagteware V1

Binary Options Trading Voorspelling Stelsel Ek is op soek na 'n betroubare binêre opsies handel voorspelling stelsel vir 'n lang tyd nou, en terwyl die premie binêre opsies seine diens is redelik akkuraat en lekker dit kom nie t altyd genoeg aksie vir die harde kern dag handelaar, beteken dit? Wat presies is 'n handelaar veronderstel om te doen op daardie dae wanneer die een of twee handel seine hy of sy t vuur kom nie? Is ons veronderstel om die hele dag sit en wag vir 'n skip wat nooit kom in? Dit is duidelik dat nie, reg? Wel waar is ons veronderstel om goeie inligting oor die toekoms van die mark te kry? Meer spesifiek, waar is ons veronderstel om 'n aksie binêre opsies handel voorspelling stelsel wat meer gereelde handel geleenthede / optel bied te vind? Kyk na die Futures My Seun Dit sal eerder voor die hand liggend dat as 'n handelaar wou weet waar die mark verwag dat die lokoprys te wees - in-die-toekoms - wouldn t dit sin maak om te kyk na die termynmark prys lyk? Ek bedoel as ek wou om 'n idee van die algehele rigting van die mark en in die besonder belangrike forex kruis tariewe en indekse het wouldn t is dit raadsaam wees om 'n blik op futures pryse het? Dit lyk al te duidelik doesn t dit? Die probleem is dat daar letterlik duisende kontrakte te ondersoek, selfs in die eerder smal termynmark. Verder is dit neem 'n buitensporige bedrag van die tyd om al die data te verwerk en kom met optel vir die komende week. Aan die ander kant, mense wat die navorsing gedoen en in die hand / beskikbaar om hulle te help in die maak van 'n binêre opsies handel voorspelling vir die komende week sal voor die wedstryd wees. So het jy spandeer jou hele naweek duik in die termynmark data of doen jy hoop jou skamele een of twee seine vuur vandeesweek? Ontspan Some Ones reeds gebou die Binary Options Trading Voorspelling stelsel vir jou Dit lyk vreemd, maar verlede week het gestruikel ek oor 'n nuwe (vir my) termynmark dag handel stelsel wat kook 'n weeklikse voorspelling elke naweek. Handelaars en gee dan hul handel snellers vir die volgende week op grond van die voorspelling regs af na die inskrywing en stop verlies figure. Ek bedoel ek lees oor hierdie en het by myself gedink dit is die soort van inligting wat sal maak vir 'n ordentlike binêre opsies handel voorspelling stelsel! So ek ingeskryf vir die 30 dae gratis. Die volgende naweek het ek die eerste seine voorspel en seker genoeg was daar 'n baie inligting wat verband hou met 'n verwagte verstewiging van die Amerikaanse dollar. Ons almal onthou wat 'n sterk Amerikaanse dollar beteken vir aandele en kommoditeite markte reg? So ek het 'n lyn in die sand op 17 November dat die forex dag handel voorspelling is 'n beroep vir 'n aandele mark druppel. Voldoende om te sê dat ons meer as 600 punte op die DJIA sedert daardie oproep. Beteken dit dat ons sal in staat wees om elke week te sien wat duidelik 'n mark rigting? Dit is duidelik dat nie. Aan die ander kant wat ons sal moet deur die gebruik van die dag handel voorspelling stelsel is groter geleenthede om oproepe in die mark te maak. Meer seine beteken meer geleenthede om winsgewend handel te dryf na alles en jy kan vandag handel sonder goeie voorspellings t.


No comments:

Post a Comment